LIFE

“Un pic de artă în fiecare casă”, campanie de marketing Carrefour, după vânzarea record a unei banane lipite cu bandă adezivă la Art Basel

În urma unei vânzări record de la târgul de artă Art Basel din Miami, când o banană lipită cu bandă adezivă pe perete a fost vândută pentru suma de 120.000 de dolari, retailerul Carrefour a lansat o campanie ironică – “Un pic de artă în fiecare casă” – prin care vinde banane şi bandă adezivă texturară la preţ redus.

Banane bio Dole, la preţ redus de 8,99 lei pe kilogram, şi bandă adezivă texturată la 12,53 lei au fost reduse de la 120.000 de dolari, potrivit unui anunţ inspirat al Carrefour.

Potrivit jurnaliştilor de la The New York Post “ceva este putred în lumea artei şi probabil că este acest fruct învechit la suprapreţ”. Lucrarea numită “Comediantul” a lui Maurizio Cattelan, care a prezentat o banană lipită cu bandă adezivă pe un perete, cumpărată de la un magazin alimentar din Miami, a fost vândută, săptămâna aceasta, pentru suma de 120.000 de dolari la târgul de artă Art Basel. Au existat trei exponate de acest fel, toate fiind puse în vânzare. Cattelan a declarat pentru site-ul Artnet că a lucrat la această operă-produs un an şi că, la început, a vrut să facă o banană din bronz şi răşină, până când a avut o “revelaţie”.

Comment here