LIFE

Un lanț uriaș de magazine intră pe piața din România

România devine o piață tot mai atractivă pentru marile lanțuri de magazine, în ultimii ani tot mai mulți retaileri alegând să investească în țara noastră. În curând, pe piața din România va intra lanțul de magazine Mr. DIY, specializat în articole pentru casă, cosmetice sau accesorii pentru calculatoare și telefoane.

Magazinele au o suprafață medie de circa 1.000 de mp și o varietate de 18.000 de produse, printre care articole de gospodărie, electrice, mobilier, articole de papetărie și sport, jucării, cadouri, accesorii pentru calculatoare și telefoane mobile, dar și bijuterii și produse cosmetice.

Mutarea în Balcani este în conformitate cu strategia companiei de a aduce brandul Mr. DIY în toată Europa de Est. Potrivit cifrelor de pe site-ul grupului DIY, doar Mr. DIY Turkey – care se află încadrat de Asia și Europa – continuă să se extindă rapid pe piață, cu 78 de puncte de vânzare în prezent, de la 30 la sfârșitul anului 2022.

Cu o capitalizare de piață de aproximativ 3 miliarde de dolari, potrivit datelor analizate de profit.ro, Mr. DIY demonstrează o creștere robustă și o strategie de expansiune bine definită.

Lansată în 2005, compania și-a consolidat deja prezența în Turcia și Spania, unde a reușit să crească semnificativ numărul de puncte de vânzare în ultimii ani.

Comment here