LIFE

„Spider-Man: No Way Home”, al treilea cel mai bun debut din toate timpurile

„Spider-Man: No Way Home”, cu Tom Holland şi Zendaya în distribuţie, a înregistrat la nivel global al treilea cel mai bun debut din toate timpurile, cu încasări de peste 587 de milioane de dolari.

Cu totalul din primul weekend, lungmetrajul s-a clasat în urma „Avengers: Endgame” (1,2 miliarde de dolari) şi „Avengers: Infinity War” (640 de milioane de dolari). Cele două filme de top au fost lansate în China, care este în prezent cea mai mare piaţă pentru film din lume, în timp ce „No Way Home” nu are încă o dată stabilită aici, potrivit Variety.

La nivel nord-american, cel mai recent film din franciza „Spider-Man” a obţinut 253 de milioane de dolari în primul weekend, înregistrând de asemenea al treilea cel mai bun debut din toate timpurile.

În noul film „Spider-Man”, personajul principal Peter Parker se confruntă cu cel mai brutal inamic de până acum – trecutul. Intriga este ţesută pe mai multe planuri, iar Spider-Man se întâlneşte cu personajele negative din francizele anterioare. Este vorba despre Doctor Octopus, jucat de Alfred Molina, de Electro (Jamie Foxx) şi de Green Goblin (Willem Dafoe). În cea mai recentă continuare „Spider-Man”, identitatea reală a lui Parker a fost dezvăluită în ultimele momente ale filmului. Acum, viaţa lui este marcată de haos.

Benedict Cumberbatch este Doctor Strange, căruia Parker îi cere ajutorul. Zendaya îşi reia rolul MJ, Jacob Batalon revine ca Ned Leeds, Marisa Tomei – ca mătuşa May, Benedict Wong – ca Wong şi Jon Favreau – ca Happy Hogan. Lungmetrajul, al treilea cu Holland în prim-plan, este regizat de Jon Watts.

În topul nord-american, filmul este urmat de animaţia „Encanto”, musicalul „West Side Story”, regizat de Steven Spielberg, comedia SF „Ghostbusters: Afterlife”, cu Paul Rudd, thrillerul „Nightmare Alley”, cu Bradley Cooper şi Cate Blanchett, drama „House of Gucci”, regizată de Ridley Scott, filmul indian de aventuri „Pushpa: The Rise – Part 1”, lungmetrajul SF „Eternals”, filmul de familie „Clifford the Big Red Dog” şi de producţia horror „Resident Evil: Welcome to Raccoon City”.

Sony şi Marvel Studios au investit 200 de milioane de dolari în noua producţie „Spider-Man” şi cel puţin alte 100 de milioane în marketing.

Comment here