LIFE

Speak și Ștefania, proiect nou la PRO TV

Marți, 22 februarie, VOYO a lansat show-ul digital „Aventura, strigați ura!”, cu cei doi artiști. Dornici de aventură și adrenalină, cei doi au decis să înceapă anul 2022 cu o vacanță în mai multe locuri exotice: Dubai, Seychelles, Jakarta și Bali.

Un fel de reality show (pe modelul vlogului) din viaţa a doi influenceri, Speak şi Ştefania, vedete în online, fiecare cu peste 1,2 milioane de fani pe Instagram. Emisiunea se va vedea pe Voyo zilnic, de marţi până vineri, de la ora 20.00.

””Aventura, strigaţi ura!” este un proiect care a început într-un moment de plină relaxare pentru mine şi Ştefania. Noi am plecat la începutul anului într-o vacanţă prelungită, o vacanţă în care am vrut să combinăm, cum am ştiut noi mai bine, aventura cu relaxarea. Am documentat toate peripeţiile prin care am trecut, de la ore petrecute în aeroport şi testele COVID 19 pozitive, până la timpul stat în izolare şi aşa a ieşit un jurnal de călătorie autentic şi plin de haz. Garantez că vă veţi distra cu noi şi nu doar atât, veţi vedea peisaje de vis şi detalii despre culturile zonelor pe unde ne-am plimbat” a declarat Speak.

„A pornit dintr-o joacă, nu ne-am aşteptat să facem atât de multe episoade, nu ne-am aşteptat să trecem prin atât de multe peripeţii. Am râs foarte mult împreună cu Ştefan, atât la filmări, cât şi la montaj, sunt sigură că şi oamenii care se vor uita la episoade se vor distra copios şi vor afla lucruri noi. E un proiect pornit din pura dorinţă de a stoca amintirile şi suntem extrem de nerăbdători să vedeţi primul episod” a spus Ștefania.

După aproape două săptămâni petrecute pe plajele din Seychelles, Speak şi Ştefania au petrecut multe ore epuizante pe drum. Ajunşi în Jakarta, au stat şase zile în carantină obligatorie, urmate de alte câteva zile de izolare în urma infectării cu COVID-19.

Pro TV a lansat, săptămâna trecută, Voyo Original, un proiect sub umbrela căruia, compania intenţionează să producă conţinut exclusiv pentru platforma Voyo. Va fi un „bloc” de programe format din podcast-uri, reality-show-uri sau mini serii. De altfel, noul proprietar al Pro TV, grupul ceh PPF, şi-a anunţat intenţiile, prin directorul companiei, de a se concentra mai mult pe platforma Voyo, care este prezentă şi în Bulgaria, Cehia, Slovacia şi Slovenia.

Comment here