LIFE

Românii au stat cu ochii pe televizoare în ziua alegerilor prezidenţiale. Care au fost cele mai urmărite posturi

Televiziunile au avut cifre peste medie în ziua primului tur al alegerilor prezidenţiale, iar România TV a fost cel mai urmărit post de ştiri şi al doilea în clasamentul general, după Pro TV.

Românii au fost cu ochii pe televizoare în ziua scrutinului electoral care l-a scos învingător pe Klaus Iohannis. Potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro, Pro TV a fost lider detaşat pe toate targeturile, la nivel naţional depăşind 800.000 de telespectatori.

În ceea ce priveşte posturile de ştiri, România TV a fost pe primul loc toată ziua, cu o medie de 630.000 de telespectatori în fiecare minut. Antena 3 a fost a doua cea mai urmărită televiziune de ştiri şi pe poziţia a treia în topul general, cu o medie de 560.000 de privitori. Cu 197.000 de privitori, Digi24 a fost a treia cea mai urmărită staţie de ştiri şi a şasea în clasamentul general.

Podiumul a rămas neschimbat la nivel urban: Pro TV – 377.000 de telespectatori, România TV – 350.000 de telespectatori şi Antena 3 – 335.000 de telespectatori. Digi24 a fost tot pe locul trei în topul posturilor de ştiri, cu puţin peste 150.000 de orăşeni.

În schimb, la nivel comercial – publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani – clasamentul s-a răsturnat în rândul televiziunilor de ştiri, Antena 3 fiind preferata, cu 72.000 de persoane. Şi Digi24 a stat mai bine, ocupând poziţia a doua, cu 66.000 de tineri, în timp ce România TV a fost pe locul trei, cu 62.000 de telespectatori. La ora 21.00, când televiziunile au anunţat rezultatele primelor exit-poll-uri, cei mai mulţi români aveau televizoarele pe Pro TV, Antena 3 şi România TV.

Comment here