LIFE

Record pentru eMAG de Black Friday. Vânzări de peste 730 mil. lei pe 10 noiembrie

eMAG, cel mai mai mare retailer online din România, a înregistrat vânzări în valoare totală de 731 milioane de lei de Black Friday anul acesta (10 noiembrie), cu 50 milioane de lei în plus faţă de ţinta sa iniţială şi cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia din 2022, marcând cea mai mare creştere valorică din cei 13 ani de când evenimentul de shopping a fost adus de companie pe plan local. În total, s-au vândut 2,8 milioane de produse, iar numărul clienţilor a depăşit 600.000, arată businessmagazin.ro.

Clienţii au cumpărat, anul acesta, de Black Friday nu doar produse de folosinţă îndelungată, precum electrocasnice şi produse electro-IT, ci şi foarte multe articole pentru nevoile zilnice, comandând în total peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice. Iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 1.800 de nopţi de cazare, peste 5.600 de vouchere de bilete de avion, 22 de automobile, dar şi 35,5 tone de carne de porc şi 1.700 de servicii de sănătate şi frumuseţe.

Top categorii de produse comandate

  • Băuturi, băcănie şi petshop: 607.000
  • Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 501.000
  • Jucării şi articole pentru copii: 360.000
  • Electrocasnice mici şi mari: 204.000
  • Mobilă şi casă: 193.000
  • Telefoane, tablete şi gadget-uri: 162.000
  • Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 124.000
  • TV, audio-video, gaming şi cărţi: 115.000
  • Fashion şi sport: 103.000
  • Bricolaj, grădină şi auto: 109.000

Comment here