LIFE

Posturile TV, creșteri de audiențe. Cele de știri, DUBLE

Prima zi în care școlile au fost închise, iar multe companii au luat măsuri de prevenire a răspândirii coronavirusului se vede în audiențele TV.

Miercuri, 11 martie, consumul de televiziune a fost în creștere semnificativă comparativ cu miercurea trecută. Plusuri sunt atât la posturile generaliste, dar mai ales la canalele de știri (dublare în cazul Digi 24 și B 1 TV), dar și la cele de desene animate. Paginademedia.ro a luat în calcul intevalul orar 18.00-24.00 de miercuri, 11 martie (în plină criză a coronavirusului) față în față cu miercurea precedentă (4 martie).

Câteva concluzii, din intervalul orar 18.00-24.00:

NAȚIONAL. Pe 11 martie, peste 7,9 milioane de români s-au uitat la televizor în fiecare minut, cu 700.000 mai mulți decât în urmă cu o săptămână. Antena 1 (cu Sacrificiul), a avut un plus de 200.000 față de săptămâna trecută. Pro TV, locul al doilea a avut 40.000 creștere.

Stațile de știri:

România TV - peste 500.000 media (70.000 creștere)
Antena 3 - 420.000 (+110.000)
Digi 24 - 185.000 (peste 100.000, plus, mai mult decât dublu)
B1 TV - 157.000 (dublu față de săptămâna trecută)
Realitatea TV - 87.000 (15.000 plus).

Creșteri și la posturile de desene animate:

  • Boomerang – 96.000 de telespectatori, față de 60.000 săptămâna trecută
  • Cartoon Network – 74.000 (+15.000)
  • Nickelodeon – 72.000 (aproape dublare)

buy albuterol online

buy chantix

antabuse

Comment here