LIFE

Peste șase milioane de români cu ochii pe EXIT-POLL-uri

Cifre mari de audiență pentru posturile de televiziune care au difuzat rezultatele exit-poll-urilor în duminica alegerilor, notează paginademedia.ro. Datele de audiență arată că 6,5 milioane de români se uitau, în fiecare minut, pe posturile care difuzau rezultatele alegerilor pentru Președinție, cu Klaus Iohannis câștigător detașat în fața Vioricăi Dăncilă. În primul sfert de oră, cei mai mulți români au văzut rezultatele pe Pro TV și pe Antena 3. De notat, la nivel comercial, poziția Digi 24. Stația a fost cea mai urmărită televiziune de știri pe publicul tânăr.

NAȚIONAL. Aproape două milioane de români au văzut rezultatele pe Pro TV, care îl avea în studio (ca și la primul tur), pe gazetarul Cristian Tudor Popescu. La Antena 3 se uitau 1,1 milioane, iar la Antena 1 erau peste un milion de români. Stațiile care difuzau Exit-Poll-uri:

Pro TV - 1.960.000
Antena 3 - 1.100.000
Antena 1 - 1.060.000
România TV - 996.000
Digi 24 - 430.000
TVR 1 - 400.000
Realitatea Plus - 290.000
B1 TV - 270.000

URBAN. Pro TV, Antena 3 și România TV au fost în top trei la orașe, în primele minute cu rezultatele Exit-poll-urilor. Antena 1, foarte aproape de România TV. Stațiile cu Exit-Poll la orașe:

Pro TV - 970.000
Antena 3 - 620.000
România TV - 530.000
Antena 1 - 520.000
Digi 24 - 307.000
Realitatea Plus -170.000
B 1 TV - 160.000
TVR 1 - 140.000

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, clasamentul la ora 21.00 a fost diferit, față de situația la nivelul întregii țări. Pro TV a fost cel mai urmărit, dar schimbările vin la locurile următoare. După Pro TV, au urmat Antena 1 și, pe poziția a treia Digi 24. De altfel, Digi 24 a fost cea mai urmărită stație de știri în rândul tinerilor, peste Antena 3 (care, pe publicul total, are o audiență dublă). Stațiile cu Exit-Poll, pe publicul comercial:

Pro TV - 530.000
Antena 1 - 220.000
Digi 24 - 170.000
Antena 3 - 140.000
România TV - 76.000
Realitatea Plus - 50.000
TVR 1 - 36.000
B1 TV - 30.000

Comment here