LIFE

Noul patron al Pro TV își intră în drepturi. Comisia Europeană a aprobat vânzarea

Pro TV va avea un nou proprietar “cu acte în regulă ” începând de săptămâna viitoare. Comisia Europeană a aprobat tranzacția prin care Central Media Entreprises, compania-mamă a Pro TV, trece la PPF, un grup de investiții controlat de cel mai bogat om din Cehia, Petr Kellner, potrivit unui anunț publicat pe ec.europa.eu, relatează paginademedia.ro.

Tranzacția este evaluată la 2,1 miliarde de dolari, potrivit unui anunț al companiei CME de anul trecut. Pe de altă parte, potrivit unui anunț al companiei americane, Pro TV va fi operată de PPF Group N.V începând cu data de 13 octombrie. Tranzacția dintre cele două companii a fost analizată de Comisia Europeană și s-a ajuns la următoarele concluzii:

  • Tranzacția dintre PPF și CME nu afectează alte companii, fiindcă ambele nu concurează pentru achiziția acelorași drepturi tv, iar tranzacția ar ajuta PPF la o creștere limitată a cotei de piață (o precizare în contextul în care PPF și CME se ocupă de achiziționarea drepturilor pentru competițiilor sportive în Cehia și Slovacia, dar și pentru spațiul pentru publicitate în Cehia).
  • PPF ar putea preveni sau limita semnificativ accesul posturile concurente la canalele CME din Cehia. Comisia a concluzionat că aceste posibile preocupări nu au fost întemeiate, deoarece distribuitorii de televiziune cu plată vor continua să aibă acces la conținut de la concurenții CME și la mai multe canale alternative cu programe și audiențe comparabile în Cehia. Mai mult, PPF are un stimulent pentru a menține canalele CME disponibile pe scară largă.
  • PPF ar împiedica canalele TV concurente să-și acceseze platforma de distribuție în Cehia. Comisia a constatat că acest lucru era puțin probabil, deoarece ar reduce calitatea ofertei de TV cu plată a PPF.
  • CME ar înceta să mai furnizeze spațiu publicitar TV concurenților PPF din Bulgaria, Cehia și Slovacia. Comisia a constatat că entitatea fuzionată nu va putea și nici nu va avea stimulentul economic de a înceta furnizarea de spațiu publicitar concurenților PPF. Comisia a constatat, de asemenea, că vor rămâne pe piață suficiente canale TV alternative cu audiențe comparabile și un inventar publicitar comparabil.
  • PPF nu va mai achiziționa spațiu publicitar de la concurenții CME din Bulgaria, Cehia și Slovacia. Comisia a constatat că PPF va continua să achiziționeze spațiu publicitar de la terțe părți și că radiodifuzorul TV ar avea în orice caz suficienți alți clienți ai spațiului publicitar TV.
    Citește și: Anunț OFICIAL. Compania-mamă a Pro TV va avea un nou proprietar. Tranzacția, evaluată la 2,1 miliarde de dolari

PPF are sediul central în Țările de Jos și este un grup multinațional de finanțe și investiții axat pe servicii financiare, finanțarea consumatorilor, telecomunicații, biotehnologie, servicii de vânzare, imobiliare și agricultură.

CME are sediul central în Bermuda și este o companie de media și divertisment care, prin filialele sale, este activă în difuzarea TV și alte sectoare media, în mai multe țări din Europa Centrală și de Est (printre care și România)

buy chantix

antabuse

Comment here