LIFE

Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame

Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame, până la sfârşitul anului, mai devreme decât era planificat iniţial, a relatat, marţi, publicaţia New York Times, citată de Reuters.

Pionierul streamingului intenţionează, de asemenea, să înceapă să combată partajarea parolelor de către baza sa de abonaţi cam în acelaşi timp, se arată în articol, care citează o notă internă adresată angajaţilor.

Compania a înregistrat, luna trecută, prima pierdere de abonaţi din mai bine de un deceniu şi a semnalat pierderi mai profunde în viitor, o schimbare puternică faţă de creşterea înregistrată în timpul pandemiei de Covid-19. Scăderea numărului de abonaţi a determinat Netflix să ia în considerare oferirea unei versiuni mai ieftine a abonamentului pentru serviciul său de streaming, susţinute de publicitate, invocând succesul ofertelor similare de la rivalii HBO Max şi Disney+.

Netflix a spus, de asemenea, că va lua măsuri împotriva utilizatorilor care partajează parole, deoarece concurenţa şi partajarea parolelor fac mai dificilă creşterea.

Comment here