LIFE

Mihai Şora, mesaj puternic la 30 ani de la Revoluţie, într-o campanie eMAG şi Papaya Advertising

Filosoful Mihai Şora(102 ani) este protagonistul unei campanii realizate de agenţia Papaya Advertising, pentru eMAG, prin care marchează 30 de ani de la Revoluţie cu un mesaj puternic.

Sub sloganul „Libertate în fiecare zi“, platforma de vânzări online a lansat o campanie a cărui voce este Mihai Şora, care are un discurs puternic despre pierderea şi recâştigarea celui mai de preţ lucru: libertatea.

„În anul în care România împlineşte 30 de ani de libertate, am învăţat că ea nu trebuie doar câştigată. Ea trebuie păstrată. Şi cum altfel o putem păstra, dacă nu bucurându-ne de ea în fiecare zi?“, anunţă retailer-ul online.

„Aveam 30 de ani când viaţa s-a oprit, când s-a lăsat cortina şi zidurile au început să fie înălţate. Aveam 30 de ani când ne-au condamnat pe toţi la frică, iar pe copiii noştri la foame şi la frig. Ne-au condamnat la întuneric, la bezna din care mulţi au încercat să scape, însă puţini au reuşit. Aveam 30 de ani când mi-am pierdut ce aveam mai aproape de suflet: libertatea. Permiteţi-mi să o sărbătoresc acum, la 30 de ani de când mi-am recâştigat-o. Lucru pe care eu îl fac, de atunci, în fiecare zi. La mulţi ani, dragii mei!“, spune Mihai Şora.


buy albuterol online

buy chantix

antabuse

Comment here