LIFE

În premieră, „iUmor“ a bătut „Vocea României“ la audienţe: ce reţetă a aplicat Antena 1

Pentru prima dată, show-ul „iUmor“, de la Antena 1, a reuşit să surclaseze în audienţe emisiunea „Vocea României“, difuzată de Pro TV, inclusiv în ceea ce priveşte publicul tânăr. Antena 1 a fost lider la nivel naţional şi pe publicul comercial pe intervalul de intersecţie al show-urilor „Vocea României“ şi „iUmor“ (20.30 – 22.10), marcând astfel o premieră istorică, după cum scrie Paginademedia.ro.

„iUmor“ a tras lozul câştigător cu o ediţie în care vedetele din juriu au fost ironizate de diverse personalităţi, între care actriţa Maia Morgenstern, poliţistul Marian Godină, dar şi de membri ai propriilor familii. Anterior, Antena 1 a promovat masiv show-ul şi numerele de umor pregătite de invitaţii speciali.

De cealaltă parte, la „Vocea României“ s-au ales cei 12 concurenţi care vor lupta în galele live. În general, audienţa emisiunii de la Pro TV scade uşor după etapa audiţiilor. Astfel, românii din întreaga ţară au preferat umorul de la Antena 1 în detrimentul vocilor de la Pro TV. La nivel naţional, „iUmor“ a fost lider de audienţă, cu peste 1,5 milioane de telespectatori, în timp ce „Vocea României“ a fost urmărită de aproape 1,4 milioane de persoane. Şi în ceea ce priveşte publicul tânăr, unde Pro TV e greu de depăşit, Antena 1 a condus topul, cu 370.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost pe locul secund, cu o medie de 350.000 de privitori. În schimb, „Vocea României“ a reuşit să-şi menţină poziţia de lider pe segmentul urban, cu 790.000 de telespectatori, în timp ce „iUmor“ era urmărit de 750.000 de orăşeni. De precizat, însă, că ediţia de vineri a emisiunii de la Pro TV a avut o întindere mai mare, până după miezul nopţii.

Comment here