LIFE

Hugh Grant critică situaţia politică din Marea Britanie: „Ţara e terminată!“

Actorul Hugh Grant a comentat situaţia politică din ţara lui natală, Marea Britanie, în cadrul unui interviu acordat în Statele Unite.

Hugh Grant consideră că Marea Britanie „e terminată“ cu Boris Johnson ca prim-ministru, iar rezultatul alegerilor britanice din decembrie e o „catastrofă“, scrie The Independent. Actorul, care este un critic vehement al mişcării Brexit şi al politicianului britanic Boris Johnson, a acordat un interviu lui Charlie Hunnam pentru Associated Press în SUA. Vedeta a fost întrebată despre susţinerea pe care a arătat-o în perioada electorală pentru laburişti şi liberal-democraţi şi dacă lucrurile s-au mai liniştit în ţara sa natală.

„Nu, e o catastrofă“, a răspuns Grant, adăugând: „Nu, nu, ţara e terminată“.

Prezentatorul Piers Morgan, de la Good Morning Britain, a criticat atitudinea actorului. „Hugh Grant e aşa dezgustător. Cum îndrăzneşte să spună că Marea Britanie e terminată? Singurul lucru terminat e aroganţa lui înţepată şi credibilitatea ca specialist în politică“, a reacţionat jurnalistul, pe Twitter.

Nu este pentru prima dată când Hugh Grant îl atacă pe Boris Johnson. Spre exemplu, în august 2019, Hugh Grant a postat pe Twitter un mesaj dur la adresa prim-ministrului britanic, ca reacţie la decizia acestuia de a suspenda Parlamentul din septembrie până pe 14 octombrie.

Hugh Grant este unul dintre cei mai populari actori de film din Marea Britanie. A devenit cunoscut cu rolul din comedia romantică „Patru nunţi şi o înmormântare/ Four Weddings And A Funeral“ (1994), pentru care a fost recompensat cu Globul de Aur şi premiul BAFTA. S-a remarcat apoi în alte câteva pelicule de succes, precum „Raţiune şi simţire“, „Notting Hill“, „Pur şi simplu dragoste“ şi primele două lungmetraje din franciza „Bridget Jones“. Hugh Grant a primit de două ori trofeul Peter Sellers pentru Comedie, în 1995 şi 2002, a fost desemnat cel mai bun actor la Festivalul de Film de la Veneţia 1987 şi a primit un trofeu César onorific în 2006.