LIFE

Emisiunea „Acces Direct“ va fi difuzată şi în weekend

În premieră în istoria emisiunii, „Acces Direct“ va fi difuzată şi în weekend. Show-ul, care acum este pe post de luni până vineri, va avea o ediţie şi sâmbăta, de la ora 17.00, scrie Pagina de Media.

Dacă ediţiile din cursul săptămânii sunt difuzate în direct, sâmbăta va fi o emisiune înregistrată. Prima ediţie de weekend va fi difuzată la sfârşitul acestei săptămâni, sâmbătă, 27 iunie, de la ora 17.00.

În ultimele şase luni, „Acces Direct“ a fost identificată cu serialul „Vulpiţa“, pe care Antena 1 l-a lansat la mijlocul lunii ianuarie. „Telenovela“ a început în urmă cu aproape şase luni, când Veronica Stegaru, din Vaslui, acuza faptul că a fost răpită şi violată, pentru ca ulterior să se descopere că lucrurile nu au stat chiar aşa. De atunci, soţii Stegaru şi-au expus zilnic viaţa în direct, cu lux de amănunte, inclusiv sexuale, totul în emisiunea „Acces Direct“, de la Antena 1.

Telespectatorii au reclamat la CNA emisiunea, acuzând postul că promovează analfabetismul, prostia, incultura şi lipsa de profesionalism, dar şi că profită de pe urma acestor oameni, exploatându-i pentru audienţă. Şi reacţiile membrilor CNA au fost extrem de dure. Dorina Rusu a afirmat că programul este „pornografie în toată regula“ şi chiar „un spectacol al degradării umane“ şi nu are nicio legătură cu interesul public. Până acum, a luat trei amenzi şi o somaţie: una de 100.000 de lei, una de 10.000 de lei şi alta de 15.000 de lei.

Pentru a se apăra, reprezentanţii Antenei 1 au folosit ca principal argument faptul că sunt post comercial, prin urmare urmăresc audienţa, iar posturile concurente fac la fel. Şi Mirela Vaida a comentat cazul şi i-a îndemnat pe români să „renunţe la ipocrizie“, căci emisiunea nu-şi propune să ofere exemple şi să educe copiii, ci are un singur scop asumat: audienţa.

De altfel, „Acces Direct“ a adus cifre uriaşe Antenei 1, ajungând până la două milioane de telespectatori pe ediţie. Implicit, „Vulpiţa“ a adus postului Intact şi sume frumuşele din publicitate. Potrivit unei estimări făcute de Pagina de Media, ediţiile de debut în care a fost dezbătută viaţa privată a soţilor Veronica („Vulpiţa“) şi Viorel Stegaru au adus postului publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro.

buy albuterol online

buy chantix

antabuse

Comment here