LIFE

Ducesa Meghan şi-a lansat colecţia de haine. Cât costă articolele vestimentare

Ducesa de Sussex, Meghan Markle (38 de ani), şi-a lansat linia vestimentară, o colecţie-capsulă de haine de care va beneficia Smart Works, o organizaţie caritabilă care ajută femeile să revină în câmpul muncii.

Meghan Markle şi-a lansat colecţia de haine „Smart Set“, pe care a creat-o în scop caritabil. Ducesa a prezentat în cadrul evenimentului cele cinci articole vestimentare din colecţia-capsulă, de care va beneficia Smart Works, o organizaţie caritabilă care ajută femeile să revină în câmpul muncii, scrie Daily Mail.

La evenimentul de lansare, Ducesa de Sussex a purtat o ţinută formată din articole care fac parte chiar din colecţia ei. Ea a îmbrăcat o cămaşă albă şi pantaloni negri, la care a accesorizat o curea subţire maro şi o pereche de pantofi stiletto cu toc, din catifea, în aceeaşi nuanţă.

„Odată cu mutarea mea în Regatul Unit, a fost extrem de important pentru mine să fac cunoştinţă cu comunităţile şi organizaţiile pentru a face muncă în beneficiul lor şi pentru a încerca să fac tot ce pot pentru a ajuta“, a declarat Ducesa Meghan.

Joi, 12 septembrie, Marks & Spencer şi John Lewis – doi dintre cei patru colaboratori care fac parte din proiect – au pus la vânzare două dintre cele cinci piese ale colecţiei. Pe site-ul Marks & Spencer se află la vânzare, la preţul de 21,7 euro, o rochie disponibilă în trei nuanţe – negru, albastru şi roz -, denumită „Crepe Shift Dress“. John Lewis vinde o geantă din colecţia-capsulă „Smart Set“, la preţul de 121 de euro, care poate fi cumpărată în varianta maro sau în cea neagră.

Şi brand-ul britanic Jigsaw a pus la vânzare un sacou disponibil în variantele negru şi bleumarin închis, în valoare de 222 de euro, denumit „Paris one button jacket“, şi o pereche de pantaloni slim, ca cei pe care i-a purtat Meghan la eveniment, care costă 134 de euro şi care se regăsesc în aceleaşi nuanţe, sub denumirea „Paris slim fit tapered trouser“.

Cel de-al cincilea articol vestimentar al colecţiei-capsulă este o cămaşă bărbătească, care costă 139 de euro şi care a fost creată de Meghan în colaborare cu prietena ei şi a Prinţului Harry, Micha Nonoo.

„Când ajungi într-un spaţiu al Smart Works, găseşti multe haine, genţi şi pantofi. Fără îndoială, uneori este o combinaţie de dimensiuni şi culori incompatibile. Pentru a remedia asta, am discutat cu Marks & Spencer, John Lewis and Partners, Jigsaw şi cu prietena mea Mischa Nonoo, designer, dacă pot crea o linie de haine de lucru pentru femei“, a spus Meghan Markle în urmă cu ceva vreme.

Acest proiect este destinat femeilor care provin din medii defavorizate. Organizaţia le ajută să se pregătească pentru interviuri privind locuri de muncă.

„Este o reţea prin care femeile sprijină alte femei în ţelurile lor profesionale. Nu se rezumă la a-ţi dona hainele şi a vedea unde ajung. Este vorba despre a face parte din poveştile noastre de succes, ca femei. Pentru fiecare piesă cumpărată de un client, una este donată pentru caritate. Acest lucru nu doar că ne permite să facem parte din poveştile altora, ci ne aminteşte că suntem în asta împreună“, mai spunea Meghan Markle.

Comment here