LIFE

Dispare o celebră publicație din România

O celebră publicație din România dispare de pe print. Are o istorie de 150 de ani. Este vorba despre Revista Femeia, editată în prezent de Burda România.

Ultimul număr al revistei ”Femeia”, cel mai longeviv titlu de pe piață, este cel din luna decembrie. Publicația va rămâne doar în varianta online, scrie paginademedia.ro. Revista ”Femeia” a avut o istorie complicată, cel puțin în ultimii 15 ani. La începutul anilor 2000, Sanoma a lansat publicația ”Femeia de Azi”. La scurt timp, Sanoma este dată în judecată de Hassan Awdi, proprietarul Rodipet, cel care deținea marca ”Femeia” (Aedi preluase marca Femeia de la compania Noul Cinema, companie pe care o cumpărase). Sanoma renunță la ”Femeia de Azi” și, apoi, cumpără marca ”Femeia” de la Hassan Awdi. În 2006, Sanoma relansează titlul ”Femeia pe piață”, cu Istvan Lorencz redactor-șef. Au urmat, la conducerea publicației, Adina Cojocaru, Luana Mureșan și Irina Manolache. În 2013, Burda cumpără compania Sanoma și, odată cu ea, și titlul ”Femeia”. La conducerea echipei editoriale este numită Cătălina Oprea.

Prima revista pentru femei din Romania a apărut în 1868, sub numele „Femeia”. Era o „foaie”, față-verso.

Comment here