LIFE

Dan Negru, regele Revelionului 2021. Peste 2,5 milioane de români s-au uitat la Antena 1

Măștile lui Dan Negru au ținut Antena 1 pe primul loc în preferințele românilor de Anul Nou, pentru cel de-al 21-lea an la rând. Peste 2,5 milioane de români s-au uitat la Revelionul cu Dan Negru, dar au fost multe moment în care audiența s-a apropiat de 3,6 milioane.

Cifrele Revelionului cu Dan Negru – cu vârfuri care au ajuns la aproape 3,6 milioane de români – au fost de câteva ori peste locurile următoare. Cota de piață este peste 30% (aproape 40% chiar, pe comercial), ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la televizor era pe Antena 1.

Dacă Dan Negru e pe primul loc de Revelion, la mare distanță, nu mai este o surpriză de 21 de ani, interesant este ce s-a întâmplat pe pozițiile următoare: locul al doilea pentru România TV la nivelul întregii țări și la orașe și intrarea în Top 5 a postului public TVR 1, potrivit Pagina de Media. Dacă în anii trecuți, cu filme, Pro TV nu prindea top 3, acum, cu programul special Untold (cu artiști filmați în studio și prezentați de Pavel Bartoș), a stat ceva mai bine (locul trei la orașe).

La nivelul întregii țări, la Revelionul Starurilor cu Dan Negru s-au uitat peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Audiența a fost de aproape trei ori mai mare decât locul al doilea, ocupat de SuperRevelionul de pe România TV (aproape 900.000 de români pe post). Vârful lui Dan Negru: ora 23.05, când se uitau 3,57 milioane de români, adică 20,3 rating și 41,3 cota de piață. Locul al treilea pe țară pentru Kanal D și poziția a patra pentru Pro TV. O medie de 580.000 de telespectatori la revelionul Untold (anul trecut avea aproape jumătate și era pe locul cinci). La orașe, Pro TV a fost pe locul al treilea (330.000 de telespectatori), mult peste anul trecut, când era depășit și de Kanal D și de Antena 3. De notat locul și audiențele TVR 1: peste jumătate de milion de români pe post și locul cinci. Cu Vedeta populară (Iuliana Tudor) de la 22.00, Vacanța Mare de la 23.00 și Un Revelion de tot râsul de la 00.45. Anul trecut, TVR 1 avea jumătate din audiența de acum.

Pe publicul comercial, cota de piață a lui Dan Negru s-a apropiat de 40%. Adică, aproape 40% dintre cei între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise erau pe Revelionul Starurilor de pe Antena 1. În cifre absolute: peste jumătate de milion de telespectatori tineri.

Comment here