LIFE

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment, în luna martie

Topul audienţelor show-urilor de divertisment, în luna martie, a fost dominat de două producţii diametral opuse: „Românii au talent“, de la Pro TV, şi „Acces Direct“, de la Antena 1.

Show-ul „Românii au talent“ a fost lider detaşat de audienţe şi a înregistrat o creştere considerabilă comparativ cu luna februarie, la nivel naţional. A scos o medie de 3,1 milioane de telespectatori în martie, faţă de 2,8 milioane în februarie, scrie Pagina de Media.

Pe de altă parte, emisiunea-tabloid „Acces Direct“, care difuzează în continuare serialul „Vulpiţa“, este a doua cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii ţări şi la oraşe, cu 1,8 milioane de telespectatori în medie. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară însă pe segmentul comercial (18-49 de ani), unde se regăseşte abia pe locul şase, cu 219.000 de telespectatori.

„Asia Express“ este producţia care ocupă locul trei la nivel naţional, cu aproximativ 1, 4 milioane de telespectatori.

Locurile patru şi cinci sunt ocupate, în ordine, de „iUmor“, de la Antena 1, care a strâns în faţa micilor ecrane, în medie, 1.243.000 de telespectatori şi „Gospodar fără pereche“, de la Pro TV, care a fost urmărită de 1.237.000 de români. Show-ul „Survivor România“, difuzat de Kanal D, s-a clasat pe locul şase în top, cu 1.179. milioane de telespectatori.

La nivel urban, top trei rămâne neschimbat, cu „Românii au talent“ pe primul loc, urmat de „Acces Direct“ şi „Asia Express“. Pe locul patru s-a clasat emisiunea prezentată de Cabral la Pro TV, „Ce spun românii“, care a fost urmărită de 637.000 de telespectatori, pe locul cinci „iUmor“, cu cifre asemănătoare, iar pe locul şase s-a clasat „Imperiul Leilor“, emisiunea cu antreprenori de la Pro TV, cu 604.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial, prima poziţie a fost ocupată tot de „Românii au talent“, cu 674.000 de tineri, urmată de „Asia Express“, de la Antena 1, cu 404.000 de telespectatori, iar podiumul a fost încheiat cu „Imperiul Leilor“, de la Pro TV, urmărită de 369.000 de români. „Survivor România“, de la Kanal D, s-a situat pe locul nouă, cu doar 178.000 de telespectatori.

Pe lângă audienţele uriaşe, „Vulpiţa“ a adus postului Intact şi sume frumuşele din publicitate. Potrivit unei estimări ale aceleiaşi surse, ediţiile „Acces Direct“ în care a fost dezbătută viaţa privată a soţilor Veronica („Vulpiţa“) şi Viorel Stegaru au adus postului Intact publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro. Dar au adus şi o amendă usturătoare de la CNA, de 100.000 de lei. Telespectatorii au reclamat la CNA emisiunea, acuzând postul că promovează analfabetismul, prostia, incultura şi lipsa de profesionalism, dar şi că profită de pe urma acestor oameni, exploatându-i pentru audienţă. Şi reacţiile membrilor CNA au fost extrem de dure. Dorina Rusu a afirmat că programul este „pornografie în toată regula“ şi nu are nicio legătură cu interesul public.

Comment here