LIFE

Cât câştigă un actor din România pentru filmarea unei reclame

Odată cu campaniile de marketing pentru sezonul de toamnă, companiile din România sunt în mare căutare de actori pentru materialele în care îşi vor promova cele mai noi servicii şi produse – fie că vorbim despre reclame TV, în online sau prin intermediul bannerelor stradale (Out-of-Home Advertising).

Astfel, site-urile firmelor de profil, care se axează pe căutarea de actori, dar şi de oameni fără studii de actorie pentru anumite roluri, sunt pline de astfel de anunţuri. otrivit unui anunţ publicat recent de o astfel de firmă, un actor care va participa la realizarea unui spot publicitar pentru o platformă românească de recrutare, ar primi, pentru o zi de filmare, 1.900 de lei. Materialele rezultate în urma proiectului, care vor fi difuzate la TV, în cadrul unor evenimente, precum şi în mediul online, vor fi difuzate timp de două luni

Un alt anunţ, care se referă la căutarea unui actor pentru reclama unui retailer din domeniul bricolajului, ar primi 1.200 de lei/ziua de filmare; actorul ar trebui să fie de acord cu exclusivitatea pe categoria de produs, iar materialele ar fi difuzate timp de un an, la TV şi în mediul online.

Un alt exemplu este pentru un rol dedicat promovării produselor unui mare lanţ de restaurante fast-food de pe piaţa locală: în această situaţie, actorul ar primi 1.700 de lei pentru ziua de filmare, difuzarea materialelor rezultate se face timp de un an, în toate formele de difuzare media, iar actorul îşi asumă exclusivitatea pe categoria de produs.

Comment here