Al doilea sezon al serialului „Squid Game” („Jocul calamarului”), cea mai de succes producţie din istoria platformei Netflix, va fi lansat la sfârşitul anului viitor sau în 2024, a dezvăluit creatorul său, Hwang Dong-hyuk, într-un interviu acordat revistei Vanity Fair, relatează EFE.
Potrivit publicaţiei, această întârziere se datorează faptului că, deocamdată, Dong-hyuk „nu are decât câteva pagini cu idei”, care încă nu au fost transpuse într-un scenariu final.
„Oamenii vor fi supuşi unor noi probe prin alte jocuri”, a explicat creatorul serialului sud-coreean, care a lăsat în suspans o întrebare pentru fanii serialului: „Este posibilă solidaritatea între oameni?”.
În ianuarie, Netflix a confirmat oficial că va exista un al doilea sezon, iar directorul executiv al companiei, Ted Sarandos, afirmase atunci că universul „Squid Game” este „la început”. Serialul, conceput ca o alegorie la capitalismul mondial, s-a consacrat ca producţia cu cele mai multe ore de vizualizare pe Netflix, cu 1.650.450.000 de ore de reproducere.
Platforma a plătit, în 2021, peste 21 de milioane de dolari pentru drepturile celor nouă episoade din primul sezon şi se estimează că investiţia a generat beneficii de peste 870 de milioane de dolari. De asemenea, „Squid Game” a câştigat trei Globuri de Aur, anul acesta şi a devenit primul serial în altă limbă decât engleza şi prima producţie sud-coreeană care a obţinut patru nominalizări la Premiile Screen Actors Guild (Sindicatul Actorilor Americani).
Protagoniştii serialului, Lee Jung-jae şi Hoyeon Jung, au fost recompensaţi cu Globul de Aur la categoriile cel mai bun actor şi, respectiv, cea mai bună actriţă într-un serial dramatic.
Comment here