LIFE

Campanie pentru Electric Castle, premiată de Ministerul Economiei şi Turismului

O campanie publicitară, semnată de agenţia McCann Worldgroup, pentru Electric Castle, a fost premiată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului pentru abordarea sa neobişnuită şi pentru că a atras turişti din afara ţării, arată paginademedia.ro. 

Totul a pornit de la ştirile care semnalau fenomenul turismului excesiv – overtourism – din marile oraşe din Vest. Protestele din Barcelona au devenit celebre internaţional, iar mesajele „tourists go home” afişate în tot oraşul spaniol sunt poate cele mai cunoscute reacţii. 

Anul trecut, Electric Castle a venit cu o soluţie pentru localnicii din Barcelona pe care i-a transformat în ambasadori pentru Transilvania. Tot ce trebuiau să facă era să adauge “www” si “.ro” lângă mesajele deja prezente în oraş precum „tourists go home”, iar ele deveneau domenii web cu o singura destinatie: o platforma online unde turiştii putea cumpăra bilete la festival şi organiza excursii către atracţiile din vecinătate. De asemenea, online, localnicii aflau cum se pot alătura mişcării care să trimită turiştii în România.

Tudor Costinas, Head of Communications Electric Castle: „Am deschis un canal de comunicare valabil, atipic, dar cu impact, pentru ca festivalul și România să ajungă la un public ce cauta destinații noi”.

Ruxandra Papuc, Executive Creative Director McCann: „Când orașele supra-aglomerate se gândesc la impunerea unor taxe și restricții pentru vizitatori, noi venim cu o alternativă grozavă. Ne bucurăm pentru premiu și, mai ales, pentru vizitatorii care încep să vadă țara noastră ca o destinație”.