Ultima Ora

08:22 Angajat LIDL Motru, confirmat cu COVID-19

LIDL România a confirmat informația, apărută în presa locală, cum că un salariat al LIDL Motru, cu domiciliul în județul Mehedinți, ar fi infectat cu coronavirus. Compania a transmis un punct de vedere, precizând că angajatul a fost confirmat pozitiv, miercuri. În plus, informează că începând de luni, 27 aprilie, toți angajații, care lucrau în aceeași tură cu angajatul respectiv, au intrat în autoizolare. Tot în cursul zilei de luni s-au aplicat măsuri de dezinfectare și curățire.

,,Un coleg din magazinul nostru din Motru a contactat virusul SARS-CoV-2. Starea sa este bună, iar gândurile și urările noastre de însănătoșire grabnică se îndreaptă către el. Colegul nostru a intrat în mod voluntar în autoizolare de la primele simptome, iar compania noastră a luat fără întârziere măsuri de prevenire și combatere a răspândirii virusului în magazinul nostru din Motru, încă de când colegul nostru a devenit suspect de această boală. Astfel, începând cu luni, 27 aprilie, toți angajații care lucrau în aceeași tură cu colegul nostru au intrat în autoizolare. Tot în cursul zilei de 27 aprilie, am aplicat măsuri de dezinfectare și curățire. Testul pentru SARS-CoV-2 efectuat de colegul nostru a ieșit pozitiv în cursul zilei de miercuri, 29 aprilie, și, în urma acestuia, am luat noi măsuri de protecție la nivelul magazinului nostru din Motru. Imediat ce am avut confirmarea acestui rezultat, în cursul serii de 29 aprilie, am aplicat măsuri suplimentare de dezinfectare și curățire și am dispus intrarea în autoizolare a oricărui alt coleg care a avut contact în ultimele 2 săptămâni cu angajatul din acest magazin Lidl. Astfel, în acest moment, toți angajații Lidl care au intrat în contact cu colegul confirmat pozitiv cu SARS-CoV-2 se află în autoizolare, fiind în evidența Direcției de Sănătate Publică.

Obiectivul nostru este de a colabora cu autoritățile pentru limitarea răspândirii virusului și de a depune în continuare toate eforturile în ceea ce privește menținerea siguranței și sănătății clienților și angajaților noștri. Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, am adoptat, la nivelul companiei noastre, o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea virusului SARS-CoV-2 în rândul colegilor și clienților noștri. Astfel, încă de la începutul sezonului gripal ne-am informat colegii în legătură cu recomandările de igienă făcute de autorități și am întărit aceste recomandări odată cu apariția, în Europa, a primelor cazuri de infectare cu virusul SARS-CoV-2. Am înființat o linie telefonică dedicată colegilor noștri care au călătorit în zone afectate sau care cred că ar fi putut contacta virusul, prin care li se acordă asistență si sunt îndrumați către Direcțiile de Sănătate Publică locale. Odată cu apariția primelor cazuri în România, am implementat, treptat, în magazinele noastre o serie de măsuri printre care, poate cea mai importantă fiind montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat. Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor intens folosite, fiind dezinfectate constant zonele comune, respectiv obiectele expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, intrările și ieșirile (uși, clanțe), cărucioarele, coșurile de cumpărături, spațiile pentru servirea clienților la casele de marcat, benzile de la casele de marcat, POS-urile, vitrinele și frigiderele. Am limitat accesul clienților în magazine la un număr de clienți care să permită respectarea distanței sociale de minimum 2 m. De asemenea, am reorganizat activitatea colegilor, respectiv a turelor, astfel încât să diminuăm cât mai mult contactul între aceștia, combinat cu măsuri suplimentare de dezinfecție la finalizarea turelor”, se arată în comunicatul LIDL România transmis gorjeanul.ro.

Comment here